کد خبر: ۹۰۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
لیگ برتر فوتبال

توقف سپاهان در نقش جهان؛ پایان آرزو‌های شاگردان مورایس 

تیم فوتبال سپاهان در دیداری خانگی برابر استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا دیگر شانسی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران نداشته باشد.
توقف سپاهان در نقش جهان؛ پایان آرزو‌های شاگردان مورایس 
آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. سپاهان که پیش از این بازی با ۴۶ امتیاز، سرخابی‌ها را با ۵۴ و ۵۳ امتیاز بالاتر از خود می‌دید در صدد بود تا با کسب پیروزی در این دیدار خانگی و به امید لغزش استقلال و پرسپولیس در دیدار‌های آتی خود را به صدر جدول نزدیک کند. در آن سوی میدان استقلال خوزستان نیز با ۲۱ امتیاز به دنبال فرار بقا در لیگ برتر و فرار از سقوط به لیگ آزادگان است.

در ۴۵ دقیقه اول بازی در شرایطی دنبال شد که دو تیم فرصت‌هایی برای بازکردن دروازه یکدیگر داشتند که حملات استقلال خوزستان به مراتب شدیدتر از طلایی‌پوشان اصفهان بود و شاگردان سیروس پورموسوی شایسته برتری در نیمه نخست بودند، اما شهریار مغانلو در آخرین دقیقه از وقت‌های نیمه نخست گلزنی کرد تا سپاهان با برتری خفیف یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم، دو تیم بازهم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که در نهایت جواد آقایی‌پور در دقیقه ۶۷ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا دو تیم یک بر یک شوند.

این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه وقت‌های قانونی بازی حفظ شد تا سپاهان در خانه برابر استقلال خوزستان متوقف شود. با آنچه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رقم خورد شاگردان ژوزه مورایس به نوعی با جام قهرمانی در لیگ برتر وداع کردند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، رضا شکاری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و کاوه رضایی.
سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، الجف آسو رستم محمد، حسین ساکی، پیمان رنجبری، عثمان اندونگ، محمد آبشک، داستونبک تورسونوف، سایو روبرتو جولیا فیگواریدو.
سرمربی: سیروس پورموسوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین